Majlis Perpisahan Pengetua !

 Comel tak ? Hihi, comel kan ? Cikgu kesayangan niiii :)
 
SENIOR and JUNIOR 

Kak Shafirah .
 Zulfitri , Rejab , Addin .

Atisa , Farra , Fag , Rara , Atiqah .
 
 
Atisa , Farra

SWEETHEART :)

Aliff Sufry .

 Irfan .

 
Akmal Hisyam .

 Rizal .

Dalam banyak-banyak gambar, gambar ni paling CUN kankan ? Haha, perasan lebih aku ni :D
FARAH NADIA NAJWA BINTI RAMLAN 

 
I LOVE MY SUPER BOTAK
Cehhh, dah pandia curang sekarangg . Haha, takdelah . Ni mem punya nama boyfie. Aku saja je nak market-market. Hahah, 

AKHIRNYAAAAAA !

Sedih oh , pengetua dah blaaa :(  #padahalhappygila . Nanti aku dapat pengetua baru , YEAHHH -..-

Banyak kenangan manis, pahit aku dengan dia. Paling banyak pahit lah . Haha, selalu masuk bilik perngetua . Syiokkk oh, ada penghawa dingin -.- ceh ayat akuu . Haha, pengetua pun dah muak. Alih-alih muka aku. Haha, kata GANGSTER kan . Memang selalu lah masuk bilik pengetualah kan -..- Haha

Bytheway, terima kasih cikgu kerana telah memberi saya ilmu pengetahuaan . Insyaallah saya akan buat betul dalam exam PMR ni :) Pray for me teacher :) Goodbye !

Anddd aku hope pengetua baru ni sporting habis . Tak mintak duit dah :) Haha, AMINNNNN !