malaysia vs arsenal .

pukimak babi anjing . 'marah betul' :) . malaysia KALAH ! takpa , malaysia kasi change dekat ARSENAL . khairul fahmi pun saja jea kasi gol . dah lah pergi tenguk live , pastu kalah ! membazir ouhh ! safee pun main main tuh . dia cakap dekat aku dia malas nak main betul betul , cehh :p haha , kang 8-0 , malaysia menang . hahah . malaysia tanak bagi arsenal maluu , sebab tuh kasi arsenal menang . kita tenguk nanti . malaysia vs singapore . siapa menang ? kita tenguk jea nanti !

tak kesah lah sapa menang , sapa kalah kan . janji aku dapat date waktu tuh . hahahha . suka , suka dah suka ♥ 
bestt lah lepak dengan korangg . walaupun faizul diam jea . happy gila . terutama , ZULFITRI lah . suka sangat buat lawak . hehe . si ammar asyik asyik bahan orang . kecohh jahh ! hahaha .  macam macam cara diaorang buat untuk aku ***** dia . hahah . -.-
kayy . masa otw balik tuh , ammar buat hal . touch n go dia tak boleh guna . tuh lah gelak kan orang lagi , kan dah kene . haha . mase tunngu train smpai ramai gila kott . diorang semua cakap tunggu lah train lain datang lah , tuh lah . train dah sampai , syazmeer pergi serang , pastu semua serang lah . dorang main tolak jea. selamat aku sempat masuk :) . dalam train dengan ramai orang diaorang boleh lagi buat lawak , sumpahh bestt ! pastu faizul pening kepala dengan sakit kaki . alolololo . kesian nyaaaa dia ! hohoh , tapi series aku dah risau mase tuh takut jadi apa apa kannn . cewahhhhh ! hahaha . alhamdulilah ! dia okay :) . dah smpai masjid jamek . train pulak tutup . semua benggang jeaa . masa tuh semua kelang kabut call mak bapak , termasuk lah aku . haha . call ibu tak jawab , mase tuh rasa macam nak nangs dah . hehe . pastu call ayah pulak , ayah angkat . pastu suruh lah ayah ambik , masa tuh boleh pulak dia tanya macam macam . benggang jea !tunggu , tunggu , tunggu kakak faizul dah smpai , faizul pun tanya lah ayah you dah dekat mana? if jauh lagi , balik dengan i . aku pun okay jelahh . tumpang lah dia . pehhh ! kakak dia cun kot . haha . kalau korang tenguk mesti kata cun jugak . first time tengok kakak diaaaa :)  kay lah dah terlampau panjang , nnti korang bosan baca . hihi . 



  kau adaa ? takde kan ? so diam ! hahah



sweet kan ? korang ada ? sapa korang punya ? 
cerita lahhh :)