20 july 2011 :)

kenape ? ade hal apa ? act , gaduh dengan fagheera sekejap . dalam 30 minit . hihi . gaduh pasal apa ? pasal ****** jea . macam gampang je kot . haishh ! benda kecik , dia pergi besar2 kan . kalau korang , benggang takk ? benggang kan ? kan ?
jup , perlu kea menagadu dkat PACANG ? aku rasa tak kot ! haha . macam budak kecik jea ! menagdu-menagdu ! aku benci kau fagheera ! sorry eh fag , aku kutuk kau . hihi :D . lagi pun , kes nie dah selelai lama dah . haha , sajo nak tulis dekat blogg . hoho . kes konon . macam lah besarr sangat ! haha . 
kay stop cerita pasal nie . nak cerita pasal petang tadi pulak . dating ! wuhuuu ! hahaha


dating :)


kay , macam mana nak cakap eh ? haha . 
masa tunggu dia dekat wayang tuh , ushhh ! berdebar kotttt . hahhaa . dah lah datang lambat . benggang jea . hahah . selamat aku bukan datang sorong . kalau datang sorong . mesti dah BOSAN . hihi . dia dah sampai , kiteorang TAWAF satu wangsa walk tuh . sebab tak tahu nak pergi mana . hahah . dah tawaf , terus masuk wayang , duduk seat couple . wuhuuuu :o hahaha . suka sangat dia . hihi :p . 
masa dalam wayang , aku ingat kan dia tidur , sebab masa masuk tuh , dia kata 'eh mem i kata cerita nie bosan' blablabla ~ last2 tak tidur pun . hihi . dah habis tenguk wayang , kiteorang pergi NZ . aku ajak lah mem aku lepak sekali . diaorang dah sampai , kecik boleh pulak bahan bahan shazaiton a.k.a eton . hahaha . kesian gila ! faizul nak gelak tapi dia cover cover , apalah ! gelak jelah . dia tak kesah pun . dah biase dengan semua nie , cehh ! hahah . tapi sedih lah jugak , sebab date sekejap jea. dia balik awall , pukul enam dah balik , hmm :'( . ingat kan nak belanja dia DOMINO . last2 dia balik awal , tak jadi lah , belanje ika , eton dgan kecik jea . kay lah , malas nak cerita lagi , hihi ., bai bai :)