yesterday ! 1 jun 2011 :D


Semalam hang out dengan nor shamira,shafiQah osman and nur aderra .
serius best gila ! mula-mula tak tau nak pg mana ,last2 terus tengok wayang ! 
cerita NUR KASIH ! sedig gila kot , sampai boleh menjatuh kan air mata , cehh ! 
HAHAH , dah lepas tengok wayang temanlah iQa beli baju dekat uniQlo , dia beli baju BIG BANG ! jeles tengok dia beli , haha . selepas beli baju dalam kiraan 2 jam 30 minit .
jumpa buat hati saya MUHD FAIZUL .
SERIUS aku cakap ******** j**** dia . 
dal\halah tengah gaduh dengan member . kalau aku tau jadi mcm nie ******* . last apa yang dapat ? heshh ! then , jumpalah dengan AMIRUL HAFIZ . kawan aderra time sekolah rendah . dia comel ! aku suka tengok muka dia , hahahah ! masa jumpa mulut mmg tak boleh benti ckap . haha , aku layan dia mcm aku dah lama pulak kenal dia . haha . maklumlah 1st time :P