kenangan :)

okay , aku nak cerita kenangan aku time dekat sekolah . haaa ? kau tanak tahu ? jadi , chaww jee lah . jangan nak buat kecoh okay ? hahaha , aku tak puas hati dengan sekolah aku nii . 
Yang pertama , sbb bende kecik aku dengan mem aku kene maki . tak pasal-pasal jee segan . SARYAPPPP ! tapi nasib baik LAN janggut takde dalam dalam bilik guru tuh , " selamat lah bontot aku " haha , kalau razak okay lagi . dia ambik hal besar jee . yang si LAN nie , SERABAI !
Kedua pulak , si LADY GAGA . dia tuh lagi lah , siap nak main TAMPAR-TAMPAR lagi dengan aku n. " nak bermanja lah tuh " awwww atototo " geli sangat . gedik ada lah . gela aku ^^
lastly , " cehh , nak cakap orang putih konon " haha . haa , yang nie memang akan sakit telinga bila dia bercakap . macam lah jauh sangat aku duduk dgan dia tadi . nama ? nak tahu kea ? tak payah lah kot , tak penting . dia nak beserah dekat tuhan kot . hahah . mulut dia , PERGHHH ! kalah jiran kau :) 
eh , okay lah gtg , bye love you <3 . abang aku dah melebau :)