27 jun 2011

kenape ? is my bad day . so took you wm2 ! yeah man (y) ! :P
nak tahu ape yang berlaku ? i will be the story right . okay :)
one day , sebuk aku tengah menghafal ayat hafazan , tiba-tiba pengawas datang serang class aku ! diaornag cakap phone cikgu hilang dekat dalam bilik RC ! time kita orang ada dekat sana . then , pengawas attack aku , dia suruh aku berdiri dekat belakang sorang-sorang macam tunggul ! babi en ? -..- dah lah pengawas tu semuanyaa lelaki . huhh memang tak lah kan . diaorang berkumpul mengelilingi aku ! then , he adperfect tu cakap 'weh kau mengaku jelah yang kau ambikphone cikgu ' haaa silap lah nak suruh aku jawab , aku pun apa lagi cakap lah dengan slamber 'lah apa masalah korang ? sesuka hati jea nak tuduh-tuduh aku ! kau fikir kau siapa nak paksa aku suruh mengaku macam tuh ! kalau aku cakap tak ambik , tak ambik lah bodohh ! jangan pakai tuduh , boleh takk ? haihh ! haa aku tanya lah diaorang pulak apa perasaan kau kalau kau tak ambik , then aku tuduh-tuduh kau ? marah kan ? haaa , tahu pun . sama lah macam aku . janagan pakai tuduh jea . tiba-tiba mem aku teringat tadi cikgu pengang phone dia , then cikgu letak dekat atas meja yang berselerak dengan fail ... mem aku pun cakap lah , weh kau tuduh-tuduh kita orang kau dah check kea dalam bilik RC ? pastu ada yang menyelit jawab ! tadi kita orang dah hantar pengawas untuk check bilik tuh , diaorang kate takde . then , aku cakap lah ' weh belum tentu lagi diaorng cari betul-betul ! .. pastu aku pun cakap laa dekat cikgu 'cikgu , cari lah dekat atas meja yang berselerak tuh . mesti ada . then , cikgu selak jea satu fail terus jumpa phone tuh atas meja . memang babi kan ? kan ? lain kali cari lah dulu , jangan main tuduh ! 
pengajaran dari sini ialah , GURU SMKWM2 serbu pelajar tak pakai helmet !! bodoh !
that's all form me :) thank you for reading this :))